Dodatek SpongeBob Kanciastoporty
Jesteście gotowi, dzieciaki? Wprowadź SpongeBoba i jego przyjaciół do swoich światów dzięki temu dodatkowi! Obejmuje on budynki, moby, pojazdy, broń, narzędzia oraz wszystkich twoich ulubionych przyjaciół i wrogów z uniwersum SpongeBoba.