Dodatek Myths and Mavericks
Dodatek Myths and Mavericks oferuje rozszerzenie świata Read Dead Redemption, w trybie dla wielu graczy. Walcz z przeciwnikami na 11 nowych mapach, takich jak zaśnieżony region Cochinay, wojskowa twierdza El Presidio, czy osada górnicza w Gaptooth Breach. W trybie dla wielu graczy, wcielisz się w postacie z historii dla jednego gracza, takie jak Landon Ricketts, Drew MacFarlane, Wujek, Javier Escuella, Kapitan Vincente De Santa, Zastępca Eli, Zastępca Jonah oraz Nastas. Dodatek działa również z pełną wersją Undead Nightmare.