Dodatek Echo Six 2
"Trzy nowe misje. Ukoronowanie misji sił specjalnych, polegającej na odkryciu prawdy o epidemii w Raccoon City. Elitarne siły specjalne zbliżają się do organizacji Umbrella i oddziału służb ochrony Umbrella, lecz nowe wyzwania zmuszają członków oddziału do zboczenia z kursu w celu udzielenia pomocy innym ocalonym, wśród których są Claire Redfield i Sherry Birkin. W powietrzu ciągle wisi niebezpieczeństwo w postaci agentów USS, zombie, tyranów i tyranów super pasożytów, przypuszczających miażdżące ataki, podczas gdy Raccoon City zamienia się w piekło. Misje odbywają się w tajnym laboratorium Umbrella, w miejskim szpitalu i w fabryce umarlaków, a finałem jest desperacka walka o bezpieczną ewakuację z miasta helikopterem."