Dodatek Echo Six 1
"Trzy nowe, trudne misje dla sił specjalnych. Kierując się danymi wywiadowczymi przekazanymi przez Jill Valentine, elitarny oddział Echo 6 kontynuuje poszukiwania rozstrzygających dowodów na to, że Umbrella ponosi winę za epidemię w Raccoon City. Chaos panujący w mieście jest równoznaczny z brutalną walką o przetrwanie. Aby zapewnić sukces misji, każdy członek oddziału musi wykorzystać w walce swoje specjalistyczne umiejętności. Do wykonania są misje w różnych punktach miasta. Najpierw starcie z oddziałem snajperów USS w ratuszu. Później brutalna walka z jednostką Nemezis w tajnym podziemnym obiekcie. A na koniec przedzieranie się przez miejskie kanały w ramach desperackiej misji ratunkowej i ucieczka przed G-Birkinem."