Doctor Who: The Edge of Reality Deluxe
Cztery dodatkowych śrubokrętów sonicznych i rękawiczek, w tym: Śrubokręt soniczny Dwunastego Doktora Śrubokręt soniczny Jedenastego Doktora Śrubokręt soniczny Dziesiątego Doktora Śrubokręt soniczny Dziewiątego Doktora Skórzane rękawiczki z Gallifrey Czarne rękawiczki Dwunastego Doktora Rękawiczki Cybermenów Rękawiczki River Song Sięgnij po śrubokręt soniczny i wesprzyj Trzynastą Doktor (której głosu użycza Jodie Whittaker). Ocalcie wspólnie wszechświat, spotykając po drodze Dziesiątego Doktora (w którego gościnnie wciela się David Tennant). Weź udział w niesamowitej wędrówce w czasie i przestrzeni, staw czoła przerażającym monstrom i odkryj niewyobrażalną tajemnicę! ORYGINALNA HISTORIA DOKTOR WHO Wkrocz do Uniwersum Chaosu, w którym rzeczywistości zagraża seria uskoków w czasie. Połącz siły z dwoma potężnymi wcieleniami Doktora, usiłując rozwikłać niewyobrażalnie zawiłą tajemnicę. NADEJŚCIE NOWEJ NEMEZIS Staw czoła nowemu, budzącemu grozę niebezpieczeństwu i zmierz się z klasycznymi potworami znanymi z serii Doktor Who, w tym z Dalekami, Płaczącymi Aniołami i Cybermenami. EMOCJONUJĄCA ROZGRYWKA PEŁNA PRZYGÓD Teraz dostępna również w wersji bez VR gra Doctor Who: The Edge of Reality oferuje zupełnie nową rozgrywkę, wyzwania i miejsca czekające na odkrycie. Odegraj rolę w opowiedzianej na nowo i rozbudowanej historii będącej kontynuacją fabuły gry Doctor Who: The Edge of Time.