DOA6 Zestaw strojów Zmiennego Ninja
Zestaw strojów Zmiennego Ninja dla 26 postaci. Wzór tego stroju zmienia się, gdy w bitwie spełnione zostaną określone warunki. Postacie: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. Uwaga: - Ten produkt wchodzi w skład Season Pass 2. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. - Produkty wchodzące w skład tego zestawu można także nabyć osobno. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. - Aby korzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. - Aby korzystać z tej zawartości, musisz najpierw kupić odpowiednie postacie.