DOA5LR Zestaw Ultimate Hayate
Zestaw zawiera 3 stroje dla Hayate: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・świąteczny * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć najnowszą aktualizację. * Zwróć uwagę, aby nie kupić ponownie strojów, które kupiłeś już dla DOA5U.