DOA5LR Zestaw Ultimate Bass
Zestaw zawiera 3 stroje dla Bassa: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・mundur policyjny * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć najnowszą aktualizację. * Zwróć uwagę, aby nie kupić ponownie strojów, które kupiłeś już dla DOA5U.