DOA5LR Zestaw Strojów Ninja 2015
Nowy rynsztunek dla mistrzów ninjutsu z serii Dead or Alive. Zestaw zawiera po jednym stroju dla Kasumi, Ayane, Hayabusy i Hayate. * Zestaw ten był wcześniej dołączany przez niektórych sprzedawców jako prezent do DOA5LR. Zwróć uwagę, aby nie kupić strojów, które już posiadasz. * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację.