DOA5LR Zestaw strojów na rodeo
Zestaw oryginalnych strojów w stylu Dzikiego Zachodu dla postaci z DOA5LR. Zawiera 17 strojów dla 17 żeńskich postaci. Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka i Naotora Ii. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz posiadać odpowiednią postać.