DOA5LR Zestaw strojów kąpielowych Gust – Phase 4 i Aluche
Strój dla Phase 4 wzorowany jest na kostiumie Aluche Anatorii z „Nights of Azure 2: Bride of the New Moon”. *Dostępny jest również pełny zestaw w promocyjnej cenie. Uważaj, aby nie kupić ponownie elementów, które już posiadasz. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR47. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz posiadać odpowiednią postać.