DOA5LR Zestaw strojów kąpielowych Gust – Naotora Ii i Rorona
Strój dla Naotory Ii wzorowany jest na kostiumie Roroliny Frixell z „Atelier Totori: The Adventurer of Arland”. *Dostępny jest również pełny zestaw w promocyjnej cenie. Uważaj, aby nie kupić ponownie elementów, które już posiadasz. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR47. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz posiadać odpowiednią postać.