DOA5LR Zestaw strojów kąpielowych Gust – Momiji i Liane
Strój dla Momiji wzorowany jest na kostiumie Liane Mistlud z „Atelier Firis: The Alchemist and the Mysterious Journey”. *Dostępny jest również pełny zestaw w promocyjnej cenie. Uważaj, aby nie kupić ponownie elementów, które już posiadasz. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR47. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz posiadać odpowiednią postać.