DOA5LR Zestaw Strojów Elity Towarzyskiej
Zestaw strojów w stylu elity towarzyskiej, przygotowany dla postaci z DOA5LR. W sam raz na weekend dla młodych dam! Pakiet zawiera wszystkie 17 strojów z serii Elita Towarzyska. Bardziej opłaca się zakup strojów w zestawie niż osobno. Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka i Naotora Ii. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić odpowiednie postacie.