DOA5LR Zestaw letnich strojów festiwalowych
Zestaw strojów w stylu japońskich yukata dla postaci z DOA5LR, w sam raz na ostatni romantyczny wieczór lata! Pakiet ten zawiera wszystkie 17 letnich strojów festiwalowych. Kupując je w zestawie zamiast osobno, możesz zaoszczędzić pieniądze. Potężne uderzenie pozwala zniszczyć stroje! – Stroje mogą ulec zniszczeniu w trakcie walki. Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka i Naotora Ii. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić odpowiednie postacie.