DOA5LR Strój Elity Towarzyskiej – Phase 4
Elegancki strój dla Phase 4, w sam raz na weekend dla młodej damy. *Ten strój dla Phase 4 znajduje się również w pełnym zestawie 17 strojów. Prosimy nie nabywać jednocześnie pełnego zestawu i pojedynczych elementów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR41. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić odpowiednią postać.