DOA5LR Strój Elity Towarzyskiej – Marie Rose
Elegancki strój dla Marie Rose, w sam raz na weekend dla młodej damy. *Ten strój dla Marie Rose znajduje się również w pełnym zestawie 17 strojów. Prosimy nie nabywać jednocześnie pełnego zestawu i pojedynczych elementów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR41. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić odpowiednią postać.