DOA5LR Strój dla Kasumi na Halloween 2016
Cukierek albo psikus! Przedstawiamy strój dla Kasumi na Halloween 2016! *Ten strój jest również dostępny w 35-elementowym zestawie DOA5LR Halloween 2016. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR37 oraz 38.