DOA5LR Nowi Wojownicy + Debiutancki Zestaw Strojów
Pobierz ten element, aby móc korzystać z takich postaci jak Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou i Honoka w Dead or Alive 5 Last Round oraz otrzymać debiutancki zestaw strojów dla każdej z nich (łącznie 20 strojów). * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację. * Raidou nie posiada debiutanckiego zestawu strojów.