DOA5LR Naotora Ii – Zestaw strojów debiutanckich
Zestaw ten zawiera 5 strojów debiutanckich dla Naotory Ii w Dead or Alive 5 Last Round. Stroje w zestawie: - Asystentka Mikołaja - Cheerleaderka - Pielęgniarka - Pokojówka - Seksowny króliczek *Ta zawartość znajduje się w zestawie New Costume Pass 3 + Postać. Elementy tego zestawu mogą być również dostępne do nabycia osobno. Prosimy nie kupować osobno elementów znajdujących się w zakupionych wcześniej zestawach. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić postać. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.