DOA5LR Honoka + Debiutancki Zestaw Strojów
Zagraj Honoką – najnowszą członkinią zespołu wojowników DOA5LR – i zdobądź 5 przygotowanych specjalnie dla niej strojów. Zestaw zawiera postać Honoki dla Dead or Alive 5 Last Round oraz strój mikołajowy, cheerleaderki, sexy króliczka, pielęgniarki i pokojówki. * Wymaga pobrania darmowych danych katalogowych 2 dla DOA5LR. * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację.