DOA5LR Dane katalogowe LR46
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round. Zawartość zestawu: – Stroje na rodeo *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.