DOA5LR Dane katalogowe LR41
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round: – Zestaw Strojów Elity Towarzyskiej – Strój gwiazdy pop dla Marie Rose – Strój gwiazdy pop dla Honoki *Wyświetlone stroje będą dostępne po zakupie Zestawu Strojów Elity Towarzyskiej lub przepustki sezonowej New Costume Pass 6. *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.