DOA5LR Dane katalogowe LR39
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round. Odpowiednia zawartość: Letnie stroje festiwalowe *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.