DOA5LR Dane katalogowe LR34
Aby użyć poniższej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round, wymagane jest pobranie tych bezpłatnych danych. Specjalność zawartość pakietu: Nauczycielka Nyotengu *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.