DOA5LR Dane katalogowe LR26
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round. - Asystentka Mikołaja - Naotora Ii - Cheerleaderka - Naotora Ii - Seksowny króliczek - Naotora Ii - Pielęgniarka - Naotora Ii - Pokojówka - Naotora Ii *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Przed użyciem tej zawartości musisz kupić postać. *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów.