DOA5LR Dane katalogowe LR25
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round. Zawartość pakietu: Stroje Valentine's Day Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Marie Rose, Honoka, Leifang, Hitomi, Kokoro, Phase 4, Helena, Christie, Sarah, Alpha‐152, Jann Lee, Ein, Zack, Rig, Jacky, Bayman i Leon. *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.