DOA5LR Dane katalogowe LR24
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round. Zawartość pakietu: Stroje Valentine's Day Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Kasumi, Ayane, Nyotengu, Momiji, Rachel, Tina, La Mariposa, Mila, Pai, Hayate, Ryu Hayabusa, Raidou, Bass, Akira, Gen Fu, Eliot i Brad Wong. *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.