DOA5LR Dane katalogowe LR11
Darmowy element wymagany do korzystania ze stroju tajnej agentki dla Honoki w Dead or Alive 5 Last Round (dostępnego wyłącznie dla posiadaczy przepustki z nowymi strojami 2 dla DOA5LR). * Element ten sam w sobie nie umożliwia korzystania z tego stroju. * Aby móc skorzystać z tej zawartości, zainstaluj najnowszą wersję gry.