DOA5LR Dane katalogowe LR06
Darmowy element wymagany do korzystania ze strojów Ninja Clan 2 dla Dead or Alive 5 Last Round. * Element ten sam w sobie nie umożliwia korzystania z tych strojów. * Aby móc skorzystać z tej zawartości, zainstaluj najnowszą wersję gry.