DOA5LR: Core Fighters – Zestaw Wojowników
Pobierz ten element, aby móc grać wszystkimi postaciami płci męskiej w Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Niniejszy zestaw odblokowuje następujące postacie: Zack, Eliot, Brad Wong, Bayman, Rig, Gen Fu, Akira, Ein, Leon, Jacky,Jann Lee,Bass, Raidou. W przyszłości element ten może być oferowany przez ograniczony czas jako darmowa próbka.