DLC Rain on Your Parade: Nowe poziomy i funkcje!
Chmurka powraca z nowymi poziomami, mocami, trybem komentarza twórców i mnóstwem kolejnych żartów oraz parodii! ** Nowe poziomy ** Gracze chcieli więcej zawartości, a my chętnie ją stworzyliśmy! Pomóż małemu smokowi w średniowieczu, skurcz się i zobacz kuchnię jako minichmurka, ukończ konkurs muzyczny, zepsuj nowe strasznie znajome programy telewizyjne i teleturnieje, a także rób inne rzeczy! ** Nowe osiągnięcia ** Chcieliście, to macie! Nowe wyzwania, które wystawią wasze umiejętności na próbę (i pozwolą podnieść wynik gracza). ** Nowe moce ** Zdobądź zupełnie nową, uniwersalną moc Chmurki, z której możesz korzystać także w całej grze podstawowej! Nie chcemy zdradzać zbyt dużo, ale możemy powiedzieć, że... będzie mokro ;) Na niektórych poziomach zdobędziesz także nowe moce tymczasowe, na przykład taką, która z pewnością pomoże ci obudzić całą okolicę! ** Muzeum rozwoju gry ** Zobacz na własne oczy, jak OKROPNIE wyglądała gra przez pierwszą część procesu jej tworzenia. Zwiedź małe muzeum starych materiałów, zrzutów ekranu, grafiki koncepcyjnej i porzuconych pomysłów. ** Komentarz twórców (tylko po Angielsku) ** Zagraj ponownie w wersję podstawową, słuchając prawie dwóch godzin komentarza porozrzucanego po całej grze. Dowiedz się o procesie projektowania gry, wyzwaniach, z jakimi się mierzyliśmy, absurdalnych błędach, które naprawiliśmy (tak nam się przynajmniej zdaje), i wielu innych fajnych rzeczach związanych z tworzeniem naszego tytułu. Jakub, Dane i Joe opowiedzą ci ze szczegółami o tym, jak powstało Rain on Your Parade! ** Więcej NAKRYĆ GŁOWY! ** Jeśli marzy ci się więcej chmurnych ciuszków, o nie też zadbaliśmy! ** Stare, dobre parodie i żarty ** Jeśli podobał ci się humor Rain on Your Parade, z pewnością spodoba ci się jeszcze większa jego ilość w tym rozszerzeniu. Odkryj wszystkie nawiązania do kolejnych uwielbianych gier i programów! -------------------- Ciężko pracowaliśmy nad tym, by dać ci urozmaicony pakiet pełen nowości. Mamy nadzieję, że spodoba ci się tak bardzo, jak nam podobało się jego tworzenie. Jak zwykle dziękujemy za grę i daj nam znać, co o niej myślisz oraz co jeszcze chcesz zobaczyć w Rain on Your Parade!