DLC "New Edition" - Escape Game Fort Boyard
Pobierz DLC „New Edition” i ciesz się nową zawartością Escape Game! Oczekuje na Ciebie 5 nowych wyzwań, wśród nich fantasmagoryczne wyzwanie „Z Ziemi na Księżyc”, spektakularne wyzwanie „Turbo koszyk” oraz intensywne wyzwanie „Strumień wody”. Te nowe wyzwania sprawią, że będziesz się pocić, myśleć i walczyć o wygraną! Jako bonus, od teraz dostępnych będzie 11 wyzwań w trybach 1v1 w ramach gier ze znajomymi dostarczając całkowicie nowe doświadczenie z „Escape Game”!