Disney Universe - Zestaw kostiumów Muppety
Wskocz w kostium i uratuj wszechświat jako prześmieszne postacie z Muppetów! Wśród kostiumów znajdziesz Kermita, Pannę Piggy, Zwierzaka, Gonza i Fozziego. Każdy kostium zawiera unikalne narzędzie, które można ulepszać.