Disney Universe - Pakiet poziomów z Nibylandii
Przygodom w Disney Universe nie ma końca dzięki najnowszemu pakietowi poziomów do pobrania z filmu Piotruś Pan Disneya. Przeżyj przygodę w magicznej krainie Nibylandii i wskocz w kostiumy swoich ulubionych postaci: Swądka, Wendy, Michasia, Janka i największego psotnika, Szczawika. Każdy kostium ma swoje własne unikalne narzędzie, które można ulepszać.