DiRT Rally 2.0 - Sweden Rally
Zmierz się z zakręconymi śnieżnymi ścieżkami Värmlandu w Rajdzie Szwecji. Jedno z ulubionych miejsc z DiRT Rally powraca! Przygotuj się na wyścig po krętych, lodowych drogach Värmlandu, gdzie nawet najmniejszy błąd może zakończyć jazdę. Rajd Szwecji będzie dostępny za pośrednictwem trybów: Mój Zespół, Własne Mistrzostwa i Próba Czasu.