DiRT Rally 2.0 - Monte Carlo Rally
Z powodu różnych warunków w każdym punkcie startowym (wśród których można zazwyczaj znaleźć suchy asfalt, mokry asfalt, śnieg i lód, nieraz wszystkie w jednym etapie) Rajd w Monte Carlo to prawdziwe wyzwanie, które wystawi na próbę wszystkie twoje umiejętności.