DiRT Rally 2.0 - Germany Rally
Niemcy przedstawiają wyzwanie na asfalcie, które nie ma sobie równych. Popędzisz przez serię technicznych odcinków na asfalcie w Baumholderze, regionie powracającym z pierwszej części serii DiRT Rally. Rajd w Niemczech będzie dostępny za pośrednictwem trybów: Mój Zespół, Własne Mistrzostwa i Próba Czasu.