DiRT Rally 2.0 Deluxe Content Pack 2.0 (Seasons 3 and 4)
Zawiera całą zawartość DiRT Rally 2.0 z sezonów 3 i 4, a także pakiet Colin McRae: FLAT OUT. Dodaje 6 trudnych lokalizacji, w tym Jämsä w Finlandii dla rajdów i Yas Marina Circuit w Abu Dhabi dla rallycrossu. Dodaje do twojego garażu 15 kultowych samochodów rajdowych i rallycrossowych, w tym Forda Focus RS Rally 2001 i zwycięzcę mistrzostw Peugeot 208 WRX.