DIRT 5 - Zawartość pakietu „Wild Spirits Content Pack”
W pakiecie „Wild Spirits Content Pack” do gry DIRT 5 dodano dwie nowe, przyciągające wzrok maszyny off-roadowe, które mogą pokonać każdy rodzaj terenu. Pierwszy z nich to bardzo wyczekiwanyv 2021. Silnik o mocy 310 KM i momencie obrotowym 542 Nm (400 funtostóp) oraz innowacyjne systemy napędu 4x4 i mechanizmu różnicowego sprawiają, że nowy Bronco to doskonały wybór do zmagań w ekstremalnych wyścigach DIRT 5. Kanciaste nadwozie i ogromne opony nadają mu niezapomniany wygląd – i to jeszcze zanim się go dostosuje do własnych upodobań za pomocą malowań i wzorów. Oprócz Bronco dostępny jest również Prodrive Hunter. Hunter, określany jako „hipersamochód pustynny”, jest produkcyjną wersją niesamowitego modelu Prodrive BRX, który brał udział w rajdzie Dakar i innych imprezach w roku 2021, z udziałem takich kierowców jak Sebastian Loeb. Hunter, napędzany 3,5-litrowym silnikiem Forda twin turbo V6 o mocy około 500 KM, pozwoli Ci zdominować światowe imprezy off-roadowe DIRT 5. Pakiet „Wild Spirits Content Pack” do gry DIRT 5 rozbudowuje również tryb kariery o kolejne 25 wydarzeń, które są dostępne w bonusowym rozdziale kariery „Wild Spirits”. Nowe zawody będą dawały możliwość jazdy naszymi dwoma nowymi samochodami, ścigania się w różnych klasach, w dynamicznie zmieniających się warunkach pogodowych i w różnych niepowtarzalnych sytuacjach. Dodano również dwóch dodatkowych sponsorów kariery: Alpinestars oraz VP Racing Fuels. Przejdź do zakładki Sponsorzy w trybie kariery, aby wybrać jednego z tych sponsorów i zacząć odblokowywać nowe nagrody i zawartość, w tym nowe malowania i elementy personalizacji. Zwróć też uwagę na pięć dodatkowych trofeów/osiągnięć, które są powiązane z Twoimi postępami w nowym rozdziale kariery. Aby skorzystać z zawartości tego pakietu, musisz posiadać grę DIRT 5. Pakiet jest składnikiem Amplified Edition oraz Year One Upgrade / Edition.