Digital Deluxe
Wzbogać piątkę przywódców Ara: History Untold (Elżbieta I, Czyngis-chan, Nefertiti, Safona i Jerzy Waszyngton) zestawem skórek współczesnych przywódców zawierającym uwspółcześnione wersje ich kostiumów w grze. Ta dodatkowa zawartość jest dodawana do zakupu Ara: History Untold Deluxe Edition.