Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Wyposażenie Mięśniaka
Chcesz siłą przebijać się między wrogami? Wyposażenie Mięśniaka obejmuje przerobione wersje pancerza bojowego Adama oraz jego karabinu bojowego (z częściami pozwalającymi na jego ulepszenie) z gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości, Pakiet granatów odłamkowych i Pakiet amunicji do karabinu bojowego 5,56 mm. Te przedmioty pomogą ci przetrwać w trudnej sytuacji i pozostawić po swoim szturmie jedynie dziury po pociskach.