Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Wyposażenie Klasyczne
Wróć do korzeni dzięki Wyposażeniu Klasycznemu, które da ci dostęp do charakterystycznych atrybutów Adama z gry Deus Ex: Bunt Ludzkości - pancerza bojowego, płaszcza i rewolweru (z częściami pozwalającymi na jego ulepszenie). Dodatkowo otrzymasz też Pakiet amunicji do rewolweru. Niezależnie od tego, jaką ścieżkę wybierzesz, twój niezrównany styl z pewnością sprawi, że wielu będzie cię podziwiać.