Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Wyposażenie Intruza
Jeśli preferujesz ciche rozwiązania, Wyposażenie Intruza zapewni ci przerobione wersje płaszcza Adama oraz jego pistoletu (z częściami pozwalającymi na jego ulepszenie) z gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości, Pakiet granatów EMP i Pakiet amunicji EMP do pistoletu. Bądź duchem, który prześlizgnie się obok każdej przeszkody, nie zwracając na siebie niczyjej uwagi.