Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Desperackie środki
Adam Jensen trafia do Pragi, którą niedawno wstrząsnął wybuch bomby na dworcu Ružička. Dochodzenie w sprawie zamachu utrudnia uszkodzone nagranie z kamer bezpieczeństwa, musisz więc polegać na swoich ulepszeniach i zdolnościach tajnego agenta, żeby ustalić, kto odpowiada za tę zbrodnię.