Deus Ex: Mankind Divided - Wyposażenie Taktyczne
Wykorzystaj dystans, po cichu likwidując cele za pomocą karabinu usypiającego o zmienionym wyglądzie i ulepszeniu Mikro_monter, które pozwoli ci zmniejszyć koszt ulepszania uzbrojenia. Szybko przemierzaj dzielącą cię od celu odległość bez wsadzania kija w mrowisko.