Deus Ex: Mankind Divided - Wyposażenie Szturmowe
Przygotuj się do szturmu na pozycje wroga dzięki karabinowi bojowemu o zmienionym wyglądzie i ulepszeniu Zakłócacz, które da ci kilka bezcennych sekund na ucieczkę przed pobliskimi materiałami wybuchowymi. Uderzaj szybko i efektownie, likwidując wroga, zanim ten zorientuje się w sytuacji.