Deus Ex: Mankind Divided - Praxis: Przepustka Sezonowa
Te dodatkowe zestawy Praxis pozwolą ci rozwinąć dodatkowo 4 wybrane ulepszenia i jeszcze przybliżyć się do odblokowania pełnego potencjału Adama.