Deus Ex: Mankind Divided - Kryminalna przeszłość
Zalicz pierwszą misję Adama Jensena dla Grupy Operacyjnej 29, jeszcze sprzed wydarzeń z Rozłamu Ludzkości. Udawaj skazańca i traf do wrogiego środowiska w więzieniu o maksymalnym rygorze dla ulepszonych przestępców. Twoją misją jest pozyskanie wrażliwych danych od innego tajnego agenta z którym urwał się kontakt. Powodzenie misji ułatwi globalną walkę z terroryzmem, ale Jensenowi przyjdzie też zmierzyć się z mroczną stroną tego zadania...