Destiny 2: Pakiet z emotką Tron Atheona (PC)
Z okazji premiery Szklanego Skarbca w pakiecie srebra ukazała się egzotyczna emotka „Tron Atheona”. Kup pakiet z emotką Tron Atheona i otrzymaj egzotyczną emotkę „Tron Atheona” wraz z 1100 szt. srebra (1000 szt. + bonus w wysokości 100 szt.), które możesz wydać na zakup sezonów, przedmiotów kosmetycznych i nie tylko. Aby odblokować swoją nową emotkę, odwiedź stanowisko dostaw specjalnych w Wieży.